torsdag 10. juni 2010

The Real Choir

Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at jeg hadde tidenes konsertopplevelse i Ullensaker kulturhus i går kveld. Jeg hadde egentlig både gruet meg litt, men gledet meg veldig til endelig å beskue mitt flotte kor som publikum. Og jeg kan ikke helt klare å beskrive den følelsen jeg satt med, stort smil om munnen hele veien, stolthet, en tåre i øyekroken, veldig glad for å se igjen allesammen, men samtidig litt leit å ikke være en del av det selv. Maken til sangglede og stolthet av hva de har fått til må jeg nok lete lenge etter, og tro meg jeg vet hvor mye jobb som ligger bake hver eneste tone de fremfører. Og det var Rosa panter, det var fyrverkeri og solbriller, fargerike t skjorter, artig koreografi, flinke musikere og utrolige korister som bare var der og turde å slippe seg løs. Og den låta som imponerte meg mest var nok Fields of gold som ble fremført av en av gruppene i koret. Tusen takk alle sammen for en flott opplevelse!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar