tirsdag 8. juni 2010

Litt om meg og mine...

Hm... Har lenge tenkt på å lage min egen blogg, skulle bare inn å se og vips så hadde jeg min egen, gitt... Synes forøvrig det er utrolig mange flinke bloggere der ute!
Litt om meg selv: Har rundet de 30, er gift med en veldig snill mann jeg ikke ville byttet bort for alt i verden. Har en snart 4 år gammel liten Mathias, som jeg forguder. Har hus i Eidsvoll hvor min mann kommer fra, selv banker hjertet mitt for fødebyen Halden, men trives veldig godt her oppe og har dannet meg et supert nettverk og en jobb jeg trives med... Noe annet jeg brenner veldig for er koret mitt The Real Choir, som jeg for øyebklikket har en liten pause fra....

1 kommentar:

  1. Så gøy Stine :) Da skal jeg titte innom deg :)

    Har jo blogg selv jeg vettu.

    Klemmer Ann-Cecilie

    SvarSlett