fredag 9. juli 2010

Beslutninger.

Jeg vet ikke helt om jeg alltid har vært sånn eller om alt dette har forsterket seg etter jeg fikk familie, men jeg har fått et enormt beslutningsproblem, og alt jeg skal beslutte blir nøye gjennomtenkt og vurdert opp i mente. Fordeler og bakdeler, og stresset stiger i takt med alle beslutninger som skal taes, Ække noe rart man får diverse låsninger og krystaller hist og her vettu..... Også dette med at jeg alltid føler jeg må være litt i forkant for ting, og alle bekymringer uten grunn som spiser meg opp, kunne grublet meg i hjel vettu..... Hva er vitsen kan man jo spørre seg, og hvorfor kan man ikke bare kutte ut? Ingen er tjent med å ha en super stressa mamma, kone og husmor i hus, for ikke å snakke om kollega. Jaja, men er vel bare satt sammen sånn da, og får lære seg å leve med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar